ייהרס בית המחבל שירה לעבר תחנת המשטרה בירושלים

בנצי לייזרוביץ No Comments on ייהרס בית המחבל שירה לעבר תחנת המשטרה בירושלים

המאבק בטרור: כוחות משטרה וצה״ל ביצעו מדידה ומיפוי של בית המחבל מבית חנינא שביצע את פיגוע הירי לעבר תחנת שלם. במחוז ירושלים ממשיכים לפעול לביצוע פעולות נוספות בציר הכלכלי נגד המחבל שחוסל. ימ״ר ירושלים עצרו חשוד שהסיע את המחבל לאזור הפיגוע ונבדקת מידת מעורבותו

צילום: דוברות המשטרה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפיגוע לעבר תחנת המשטרה בירושלים: היחידה המרכזית של מחוז ירושלים עצרה חשוד תושב מזרח ירושלים, בחשד שהסיע את המחבל שביצע את פיגוע הירי ביום חמישי האחרון לעבר תחנת שלם. חוקרי המשטרה בודקים בימים אלו את הקשר שלו לפיגוע.

בסופ״ש האחרון בוצעה פעילות של שוטרי מחוז ירושלים יחד עם כוחות צה״ל וגורמים נוספים למדידה ומיפוי לקראת הריסת בית המחבל בשכונת בית חנינא. המשטרה פועלת בימים אלו יחד עם עיריית ירושלים וגורמי ביטחון נוספים במטרה לבחון טיפולים נוספים.

במשטרה אומרים כי "המסר לכל מחבל ובני משפחתו או למי שחושב בלבו לבצע פיגוע הוא כי ניטרולם של מחסלים אינו סוף פסוק עבורו ועבור משפחתו. אנו נפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו מכוח החוק לטיפול משלים והתקפי גם בציר הכלכלי והאזרחי, לרבות להריסתם של מקרקעין הקשורים למחבלים".

בתוך כך, מוסיף להיות קשה מצבו של אחד משוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים שנפצע בעקבות הפיגוע מירי המחבל, והוא עודנו מאושפז בימים אלו בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. השוטר שנפצע באורח קל שוחרר לביתו. מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן ביקר את שני השוטרים שנפצעו ואיחל להם החלמה מהירה.



0 תגובות